بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان:

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم به ویژه دانشگاهیان به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد..

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم به ویژه دانشگاهیان به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد..

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«امروز یکی از مظاهر قدرت اسلام همین مسائلی است که در فلسطین در حال روی دادن است». امام خامنه ای مد ظله العالی

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه‌الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است.  روزی که می‌توان آن را نماد اقتدار و حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام(ره) برای درهم پیچیدن حیله‌ها و نقشه‌های شوم شیطان بزرگ و مظهر قدرت‌نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و ذلت آمریکا و استکبار جهانی نامید.

۱۳ آبان امسال متفاوت تر از ۱۳ آبان سال های گذشته است؛ شعار روز ۱۳ آبان امسال «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، «نسل ضد آمریکا» و «هندسه بدون سلطه» است که با جلوه‌های شور انگیزی از اوج‌گیری قدرت اسلام در مقاومت دلیرانه حزب‌الله و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس نمایان شد. پس از دفاع جانانه حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و ایستادگی مقاومت فلسطینی در جنگ‌های ۲۲ و هشت روزه، حالا مقاومت فلسطین با برپا کردن “طوفان الاقصی”، شلیک هزاران موشک به قلب سرزمین‌های اشغالی و به اسارت گرفتن مقامات ارشد اسرائیل، این رژیم موقت را برای اولین‌بار در وضعیت دفاعی و انفعال قرار داده است و هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل بیش از هر زمان در پیش چشم جهانیان فرو ریخته است و اشغالگران قدس را وارد سراشیبی فروپاشی کرده است.

ما اساتید بسیجی دانشگاه ضمن محکوم‌نمودن جنایات اخیر اسرائیل و آمریکا و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و هرگونه فتنه‌انگیزی و حرکت مذبوحانه بدخواهان نظام مقدس اسلامی، به تمامی دشمنان ایران عزیز اعلام می‌داریم که تا آخرین قطره خون‌ در راه اعتلای آرمان‌های میهن اسلامی‌مان و همه ملت های مظلوم منطقه، آماده جان‌فشانی هستیم و با تبعیت از رهبری معظم انقلاب با وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی همیشگی، ثابت خواهیم کرد نیرنگ‌‌های پوچ و بی‌اساس استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی‌تواند خللی بر روحیه و روند رو به پیشرفت ایران اسلامی وارد نماید و به یاری خداوند متعال در زمانی که زیاد دور نیست با آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل جنایت کار و کودک کش و اخراج آمریکای خونخوار از منطقه خاور میانه، در مسجد الاقصی نماز شکر اقامه خواهیم کرد. در پایان از عموم ملت شریف ایران و ملت های آزادیخواه جهان برای حضور در راهپیمایی این یوم الله عظیم و حمایت همه جانبه از ملتهای مظلوم و زیر ستم استکبار جهانی و ابراز تنفر و انزجار از همه قدرت های سلطه گر دعوت می کنیم.

و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

 

انتهای پیام/