بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در خصوص انفجار تروریستی کرمان

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی کرمان که منجربه شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد را محضر حضرت بقیةالله الاعظم، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور ایران و خانواده های آن بزرگواران تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی کرمان که منجربه شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد را محضر حضرت بقیةالله الاعظم، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور ایران و خانواده های آن بزرگواران تسلیت و تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است

 

إنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

 

در آستانه شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی، دنیا به وضوح شاهد ترس و وهم استکبار جهانیان از زائران حاج قاسم است. همان روزی که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: «استکبار، از شهید سلیمانی بیشتر از سلیمانی میترسد»، آن روزی که فرمودند: «فرزندان ما، همه حاج قاسم هستند»، آن روز منتظر چنین عکس العملی از ترس و وهم این بزدلان  بودیم.

کشتن جمعی از زنان و کودکان بیگناه، افتخاری نیست که با آن توهم قدرت و سلطه بزنید. مردان ما، در جبهه مردانه حریف شما هستند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان را محضر حضرت بقیةالله الاعظم، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور ایران و خانواده های آن بزرگواران تسلیت و تبریک عرض می‌کند. امید که خدا به برکت خونهای پاک برزمین ریخته، مابقی غیبت پسر فاطمه را برما ببخشد و با ظهور منجی عالم بشریت، زمین را از لوث وجود خبیثان پاک کند.

انتهای پیام/