بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد ا تیران در قدردانی از حماسه آفرینی مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در قدردانی از حماسه آفرینی مردم ولایت مدار و با ایمان ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن صادر شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در قدردانی  از حماسه آفرینی مردم ولایت مدار و با ایمان ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن صادر شد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ  ” ”

درود خداوند بر مردم ولایت مدار و با ایمان ایران اسلامی که با وجود همه کاستی ها و در شرایط سخت اقتصادی، باز هم با توکل بر خداوند متعال و توسل به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سرلوحه قرار دادن سخنان ارزشمند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، بار دیگر حماسه ای جاویدان آفریدند و تحت عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء ، چشم همه دشمنان انقلاب و منافقین از خدا بی خبر را کور کردند.

دشمنانی که با انجام جنگهای ترکیبی و ایجاد ابهامات و شایعات بی اساس در فضای مجازی و رسانه ها و نیز با راه اندازی اغتشاشات و حمایت همه جانبه از عوامل فریب خورده ، سعی در از بین بردن اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت  و رهبری مقتدر ایران اسلامی و در نهایت بر اندازی حکومت اسلامی ایران داشتند ، به فضل الهی ناامید و منکوب شدند.

بسیج اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران مراتب تشکر خود را از همه مردم عزیز وگرانقدر و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه جامعه متفکر و فرهیخته و دیندار دانشگاهی اعلام می دارند و همه تلاش خود را در راستای جهاد تبیین انجام خواهند داد.

قطعا دعای خیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و خون پاک شهدای عزیزمان همیشه پاسدار این انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود، تا در راستای جهاد تبیین جامعه انقلابی ومهدوی تحقق یابد و پرچم این انقلاب با دستان توانای رهبر عزیزمان به دستان یداللهی حضرت حجت ابن الحسن علیه السلام برسد.

اللهم عجل لولیک الفرج

و من الله التوفیق

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران