بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد به مناسبت ۲۳ مرداد ماه روز مقاومت اسلامی

سیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت 23 مرداد ماه روز مقاومت اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت ۲۳ مرداد ماه روز مقاومت اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

 

واَعِدوُا لَهُم مَستَطَعتُم مِن قوه (انفال۶۰)

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ضمن گرامیداشت ۲۳ مردادماه روز مقاومت اسلامی، می نویسد: جنگ ۳۳ روزه که به جنگ تموز نیز معروف است بعد از حمله رژیم صهیونیستی در ۱۲ جولای ۲۰۰۶ میلادی برابر با ۲۱ تیر ۱۳۸۵ به لبنان آغاز شد و پس از ۳۳ روز با ورود سازمان ملل و صدور قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت به پایان رسید.

این جنگ محصول یک نقشه از پیش طراحی شده از سوی سه کشور غربی آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی با معاونت کشورهای عربی مصر، اردن و عربستان و برخی احزاب لبنان به اجرا درآمد. در روز دهم جنگ در پیامی که توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای دبیرکل حزب الله فرستاد از قطعیت پیروزی مقاومت خبر داد.

جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان و پایداری و مقاومت آنها در برابر رژیم غاصب صهیونیستی علاوه بر قدرت‌نمایی حزب الله و پیروزی اراده و ایمان بر زور و زر اربابان قدرت، به نوعی تداعی گر نقشه راه انقلاب اسلامی و نشٱت گرفته از نهضت مردم ایران در مقابل رژیم ستمشاهی پهلوی بود. وقتی جنگ تمام شد، دو طرف جنگ در وضعیت متفاوت قرار داشتند صهیونیست ها به شکست سنگین خود اذعان کردند و اما آمریکا اعلام کرد :«هیچکس پیروز نشده است».

از مهم‌ترین پیامدهای این جنگ اذعان صهیونیست به این موضوع است که شکست حزب الله از طریق جنگ و رویارویی مستقیم ممکن نخواهد شد و جنگ با ایران هم فایده‌ای ندارد.

 

انتهای پیام/