بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد در گرامیداشت ۹ دی «یوم الله بصیرت و میثاق با ولایت»

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور بیانیه ای سالروز حماسه 9 دی این روز بزرگ «یوم الله بصیرت و میثاق با ولایت» را گرامیداشته؛ برای جوانان این مرز و بوم آرزوی بصیرتی بی‌قید و شرط و عزمی راسخ دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور بیانیه ای سالروز حماسه ۹ دی  این روز بزرگ «یوم الله بصیرت و میثاق با ولایت» را گرامیداشته؛  برای جوانان این مرز و بوم آرزوی بصیرتی بی‌قید و شرط و عزمی راسخ دارد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ۹ دی با عنوان «یوم الله بصیرت و میثاق با ولایت» در تقویم این مرز و بوم ماندگار شده است و تعبیر «انقلاب سوم» نشان از اهمیت و جایگاه والای آن در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دارد.

این روز سرنوشت ساز نشان از حضور رهبری حکیم و خردمند و مردمی بصیر و هوشیار در ایران اسلامی دارد.

رهبری حکیم که در تمام بزنگاه‌ها و چالش‌ها، با ارائه بهترین رهنمودها، نه تنها برای مردم ایران بلکه برای جهانیان، سد راهی برای هجوم استکبار جهانیان است.

مردمی غیور که در مکتب انقلاب اسلامی، از دامان آنها دلیر مردان غیور و شجاعی چون حاج قاسم سلیمانی پرورش یافتند.

تا ایران، ایران است و مردم شجاع و بصیر ایران تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای امامین انقلاب هستند، حاج قاسم‌ها زنده‌اند و برای همیشه سد راه استکبار جهان، در تمام دنیا خواهند بود.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد سالروز حماسه ۹ دی  این روز بزرگ «یوم الله بصیرت و میثاق با ولایت» را گرامیداشته؛  برای جوانان این مرز و بوم آرزوی بصیرتی بی‌قید و شرط و عزمی راسخ دارد.

انتهای پیام/