بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور بیانیه ایهتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور بیانیه ایهتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ قَدْ نَزَّلَ عَلَیْکُمْ فِی الْکِتابِ أَنْ إِذا سَمِعْتُمْ آیاتِ اللَّهِ یُکْفَرُ بِها وَ یُسْتَهْزَأُ بِها فَلا تَقْعُدُوا مَعَهُمْ حَتَّى یَخُوضُوا فی‏ حَدیثٍ غَیْرِهِ إِنَّکُمْ إِذاً مِثْلُهُم»؛

و خداوند (این حکم را) در قرآن بر شما نازل کرد که هر گاه بشنوید افرادى آیات خدا را انکار و استهزا مى‌‏کنند، با آنها ننشینید تا به سخن دیگرى بپردازند! و گر نه، شما هم مثل آنان خواهید بود.

 

بار دیگر توهین به ساحت قدسی قرآن کریم، عواطف و احساسات نه تنها مسلمانان بلکه تمام موحدین و متدینین را جریحه‌دار و آزرده ساخت. این اهانت سازمان یافته با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج عناد و درماندگی غرب در مواجهه با اسلام ناب محمدی است. نشان وهم و وحشت نظام مستکبر از نورانیت اسلام و گسترش روزافزون دین خدا در سراسر جهان است.

این گونه توهین و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن، برنامه‌ای سازمان یافته است که در اتاق‌های فکر شیطانی صهیونیسم تدبیر می‌شود و البته مثل همیشه تیری در تاریکی است که به سنگ می‌خورد.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه، انزجار خود را از دولت سوئد اعلام می‌دارد و از تمامی اساتید بسیجی می‌خواهد تا در طی یک حرکت سراسری از دولت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه بخواهیم سفارت سوئد در ایران را تعطیل کرده و این دولت را با اعمال برخی تحریم‌ها مجازات نماید.

انتهای پیام/