بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با شرکت حداکثری در انتخابات

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با صدور بیانیه‌ای از مردم فهیم و شهید پرور برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب  (مدظله العالی) برای شرکت حداکثری در انتخابات اسفندماه دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با صدور بیانیه‌ای از مردم فهیم و شهید پرور برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب  (مدظله العالی) برای شرکت حداکثری در انتخابات اسفندماه دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلوری از مشارکت مردمی در راستای اعتلا و پیشرفت جامعه است و بر همه اقشار به ویژه نخبگان واجب است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی پرشور که مسیر توسعه و اجرای عدالت را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، و ضمن دعوت از آحاد مردم میهن عزیز، خصوصاً جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته، به مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و با اعتقاد به این ‌که مسیر اصلاح امور از مشارکت فعال در انتخابات می‌گذرد اعلام می دارد که مردم عزیز ایران مثل همیشه با هوشمندی و انتخابی از سر روشن‌بینی،مسیر رشد و بالندگی انقلابِ خود را با جدیت پیش خواهند برد و به یاری خدای متعال بار دیگر، با انتخاباتی پرشور، با آرمان‌های امام راحل و شهدا بیعتی دوباره می‌کنند.

 

انتهای پیام/