بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد لنجان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی بدین شرح صادر شد:     بسم الله القاصم الجبارین در قضیّه‌ی فلسطین، آنچه که جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی بدین شرح صادر شد:

 

 

بسم الله القاصم الجبارین

در قضیّه‌ی فلسطین، آنچه که جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است.(مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی)

صدها نفر در طی روزهای اخیر و بویژه در بیمارستان معمدانی غزه در نتیجه اقدام جنایتکارانه  غاصبان و جانیان اسرائیل شهید شده‌اند. این جنایت از سر استیصال و ناتوانی رژیم کودک کش در مواجهه با رزمندگان فلسطینی است.

در اتفاقات اخیر در غزه جریان حق و باطل کاملا روشن و مرزبندی شده است و اینجاست که مشخص خواهد شد چه افراد جریانهای یا دولتهایی همراه شیطان هستند.

پس از حمله غافلگیرانه و جسورانه  مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک‌کش صهیونیستی دیوانه‌وار و با این خیال که  می‌تواند به تعبیر رهبر معظم انقلاب شکست غیرقابل ترمیم خود را جبران نماید، با حملات وحشیانه  با اقسام سلاح‌ها در تلاش است به نحوی شکست مفتضحانه خود را تلافی کند. حمله به بیمارستان آخرین اقدام وحشیانه رژیم جانی اسرائیل است که در طول تاریخ بشریت سایقه ندارد و امروز جامعه جهانی با چشم خود شاهد خوی وحشیگری و ضد انسانی صهیونیزم است که استکبار جهانی سالهاست در تلاش برای مظلوم نمایی این قوم وحشی است.

بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان این اقدام ضد انسانی دولت غاصب اسرائیل را محکوم نموده و از جامعه جهانی می خواهد در راستای نجات بشریت از این غده سرطانی حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند و از هیچ کمکی دریغ ننمایند.