بیانیه بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در محکومیت جنایت رژیم  صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی صادر شد.   متن بیانیه بدین شرح است:   بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏ «ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در محکومیت جنایت رژیم  صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی صادر شد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/۶۰)

آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم¬ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است.

عملیات کور ارتش کودک کش و جنگنده‌های اسراییلی و بمباران بی‌امان غزه اکنون از آغاز یک برنامه طراحی شده برای پاکسازی نژادی مردم فلسطین خبر می‌دهد. شواهد بیمارستانی اکنون آشکارا نشان می‌دهد که سهم قابل توجهی از شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. متاسفانه اکنون رژیم اشغالگر قدس که با شقاوت تمام ۲۲۴ قطعنامه سازمان ملل را در محکومیت اقدامات خود نادیده گرفته، عزم خود را برای یک قتل عام وحشیانه از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین جزم کرده و در حال رقم زدن فاجعه انسانی جدیدی است که بارزترین و دردناک ترین آن حمله به مجروحان و خانواده های مظلومی است که در بیمارستان المعمدانی در غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی آن است.

پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک‌ کش صهیونیستی از یک سو دیوانه¬ وار و به تصور جبران  شکست های غیرقابل جبران خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه¬ روزی با اقسام سلاح¬ های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌‌های فسفری، خانه‌‌های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرد و با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته¬ جمعی ساکنان این منطقه محروم کرده و از سوی دیگر با مظلوم‌ نمایی و گزارش‌ های نادرست و حتی تصویرسازی مزورانه سعی در مظلوم‌نمایی و تطهیر چهره ضد انسانی و دیوسیرت  رژیم کودک ‌کش خود با حمایتهای حکومتهای ضد بشری همچون آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی نموده است.

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه‌های مقاومت و تبریک پیروزی‌های طوفان الأقصی، حمایت همه‌ جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و از همه دولت‌های عربی و اسلامی، چهره‌های تأثیرگذار و همه آزادی خواهان جهان و سازمان‌های بین‌ المللی و حقوق بشری می‌خواهد که ضمن هوشیاری در برابر دوگانه مزوّرانه «ظلم – مظلوم-نمایی» این رژیم سفاک، در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت ‌سنجی را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند. همچنین ازدولت مردمی و تمامی مردم مسلمان و ولایی ایران بویژه جامعه دانشگاهی خواستار محکومیت این جنایات ضد بشری اسرائیل غاصب و جنایتکار هستیم.

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/۱۳)

بى تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند.

صدق الله العلی العظیم‏

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان