بیانیه بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به مناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ۱۳ دیماه

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به مناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان 13 دیماه بدین شرح صادر شد:

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به مناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ۱۳ دیماه بدین شرح صادر شد:

 

ایرانیان مظلوم و کرمانیان داغدار

داغ پرپر شدن کودکان نوشکفته، نوجوانان کمتر از ده سال، نو عروسان، نودامادهای به خون غلطیده و مادران و پدران داغدیده بر خطه قهرمان پرور کرمان که در آستانه  برگزای چهارمین سالگرد شهادت قهرمان مقاومت غرب آسیا حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان به خون نشستند بر تمامی ایرانیان مظلوم، کرمانیان داغدار و رزمندگان جبهه مقاومت در غزه، لبنان، عراق و یمن تسلیت باد.

آری این عزیزان به خون نشسته، مگر چه گناهی را مرتکب شده بودند که این گونه مورد بغض و کینه بدگهران و نژاد پرستان صهیونیسم بین الملل قرار گرفتند که با موج انفجار بمب‌های  اهدایی و ارسالی آنان و با بیرحمانه‌ترین و ناجوانمردانه برخوردهای غیرانسانی پرپر شدند.

یقیناً کشتار جمعی، شیوه آمریکای دژخیم، جنایت پیشه و اروپای ددمنش است و الا این دیو سیرتان چه پاسخی برای کشتار کودکان، نوجوانان، زنان و غیر نظامیان در ایران، غزه، جنوب لبنان، سوریه، یمن و افغانستان دارند. به جزء این است ننگ شکست در میدان‌های نبرد را با این خونریزی می‌خواهند پاک کنند.

اما دشمنان شکست خورده و ذلیل، بدانند مردم ایران و مسلمانان جهان سرمایه عظیم اسلام را دارند که با وقوع چنین حوادثی با خون شهدای جان برکف، آبیاری شده  و هر روز سرزنده تر و شکوفاتر می گردد. نعمت بزرگ ولایت فقیه را دارند که هر زمان تشخیص دهند و فتوا صادر نمایند جوانان مسلمان و انقلابی ریشه صهیونیسم خون آشام را از بیخ و بن بیرون می کشند تا جهان در آرامش و امنیت قرار گیرد .

بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، کشتار بیرحمانه زائران برگزاری چهارمین سالگرد شهادت قهرمان مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به شدت محکوم می نماید و از مردم ایران خصوصاً دانشگاهیان عزیز دعوت می نماید گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت العظمی امام خامنه ای ( دام عزه) باشند و راه آن قهرمان مجاهدت و تقوا را که امتداد راه سید الشهدای کربلا حضرت حسین ابن علی و حیدر کرار ابو تراب حضرت علی علیه االسلام  است مخلصانه ادامه دهند که تا پیروزی یک یا حسین دیگر لازم است.

فقاتلوا ائمه الکفر

رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

دکتر رضا انشایی