بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بئین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

جنایات بیشمار رژیم کودک کش صهیونیستی در ۷۵ سال موجودیت منحوسش برهیچ آزادی خواهی در جهان پوشیده نیست، اگر چه حمایت نظامی و تبلیغاتی غرب، تلاش بسیاری برای کتمان آن نموده است!

در طول تاریخ منحوس تشکیل رژیم غاصب اسراییل، میتوان فهرست بلندبالایی از تجاوزگری و جنایات این دولت تروریستی تهیه نمود که بارزترین آن، بمباران وحشیانه شب گذشته بیمارستان “المعمدانی” توسط این رژیم و به خاک و خون کشیدن تعداد بسیاری از کودکان و زنان بیگناه است.

این وقایع تلخ، بازهم تاکید موکدی بر خوی حیوانی این رژیم و صد البته اتمام حجتی برای تمامی مدعیان حقوق بشر و دولتهای منفعل عربی است تا بدانند که سازش و مدارا با چنین درنده خویی، هیچ امنیت خیالی به دنبال نداشته و محال و مذموم است.

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی مالک اشتر، ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، از تمام آزادی خواهان جهان، کشورهای اسلامی و ایران اسلامی عزیز تقاضا دارد تا انزجار خود را از این غده سرطانی جهان اسلام اعلام بدارند. همچنین از مجامع بین المللی و سردمداران کشورهای عرب و اسلامی تقاضا داریم، اقدامی فوری و قاطع برای توقف بمباران وحشیانه اسراییل انجام دهند که لحظه خطیر کنونی، سنگ محک بزرگی برای  آنها در دیدگاه مردم جهان و به ویژه مسلمانان است.

همچنین اعتقاد داریم بر اساس وعده الهی، سرانجام نصرت و پیروزی مختص مجاهدان فلسطینی خواهد بود و انشاء الله نتیجه ایثار و مجاهدت جوانان مقاومت اسلامی، نابودی و برچیده شدن طومار رژیم سفاک اسراییل خواهد بود.

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ

 

والسلام. ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲