بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان بمناسبت هفته دفاع مقدس

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با صدور بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با صدور بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

در این بیانیه آمده است:

 

یادآوری واپسین روز تابستان سال ۱۳۵۹ تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانش ایستاد و با دست خالی و تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.

روایت هنرمندانه و تبیین هوشمندانه جنگ تحمیلی از چرایی تا فرجام و پیامدهای آن به مثابه یک نیاز راهبردی برای جامعه کنونی ما مقوله‌ای است که می‌تواند آمادگی‌های دفاعی ملت ایران را تحکیم بخشیده و سپر محکمی در برابر بحران‌ها و تهدیدات و خطرات احتمالی فرا روی کشور در آینده باشد.

هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمند و گرانبهایی است جهت واکاوی آن دوران حماسه و افتخار که با رشادت و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم بدست آمد.

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان ضمن گرامیداشت آن دوران پرافتخار و عزت‌؛ همت خود را در جهت تبیین برای نسل جوان فرهیخته جامعه معطوف می‌دارد.

انتهای پیام/