بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان در حمایت از اقدام دلاورمردان سپاه

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان همراه با سایر اقشار جامعه از اقدام شروع و قانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان دادند مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در رگ‌های ایران اسلامی همواره در جریان است، تقدیر و حمایت می نماید و تا زمانی که فلسطین عزیز از شرّ این غدّه سرطانی صهیونیسم آزاد نشود؛ تلاش و مجاهدت ادامه خواهد یافت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان در حمایت از اقدام دلاورمردان سپاه بدین شرح صادر شد

 

بسم الله قاصم الجبارین

رهبر معظّم انقلاب: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود.

 

نمایش اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان کودک‌کش صهیونیستی فلسطین حرام کرده؛ به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان ایران اسلامی رقم می‌زنند. فرزندانی مانند طهرانی مقدم‌ها؛ سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها را در دل خود پرورش داده است.

این تنها آغاز قدرت نمایی شروع ایران در برابر تجاوز دشمن صهیونیستی است. ساعت‌های متمادی است که سجّیل‌های ما در آسمان منطقه بر فراز لشکر ابرهه فرود آمده‌اند و آنچه که بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنوردید تنها سرآغاز پاسخ به سالها جنایت اسرائیل است.

پاسخی که نشان داد یکی از پر ادّعاترین قدرت‌های نظامی جهان در برابر اراده سپاه حق برای انتقام نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالی صهیونیست‌ها رقم بزند. دیگر در دیدگاه جهانیان اعتباری برای این نظام کودک کش صهیونیستی باقی نمانده و مردمان جهان روز به روز پرقدرت‌تر از قبل برای آزادی غزّه فریاد می‌زنند.

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان همراه با سایر اقشار جامعه از اقدام شروع و قانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان دادند مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در رگ‌های ایران اسلامی همواره در جریان است، تقدیر و حمایت می نماید و تا زمانی که فلسطین عزیز از شرّ این غدّه سرطانی صهیونیسم آزاد نشود؛ تلاش و مجاهدت  ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/