بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شاهین شهر در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید، دانشجویان، کارمندان و دانشگاه پیام نور شاهین شهر در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی صادر کرد.   متن بیانیه بدین شرح است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ حمله […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیج اساتید، دانشجویان، کارمندان و دانشگاه پیام نور شاهین شهر در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

حمله ددمنشانه و غیرانسانی اشغالگران صهیونیست در روز سه شنبه به  بیمارستان المعمدانی در غزه جنایت جنگی است. در این اقدام جنایتکارانه، بر اساس اعلام اخبار رسمی نزدیک به  ۵۰۰  تن از کودکان،زنان و نوجوانان فلسطینی را در این بیمارستان به شهادت رسانده است و ابتدای این حملات جنایتکارانه نزدیک به ۴۰۰۰ انسان بی‌گناه و غیرنظامی را در غزه را به شهادت رسانده است.

این جنایت‌های صهیونیست ها نه‌تنها باید از سوی تمام انسان‌های آزاده، دولت‌های مردمی و نهادهای بشردوستانه جهان محکوم شود، بلکه باید عاملان آن، یعنی سران رژیم اشغالگر قدس را به پشت میز محاکمه در دادگاه‌های رسیدگی به این جنایت وحشیانه بکشاند. بی تردید خون شهدای مظلوم این جنایت، عزم گروه‌های مقاومت را در تمام دنیا جزم‌تر خواهد کرد، و سرزمین های اشغالی‌ فلسطین را، از لوث وجود اشغالگران صهیونیست پاک  خواهد نموده و به  خباثت آنان و حامیان غربی آنها پایان می دهند.

بسیج اساتید، دانشجویان، کارمندان و دانشگاه پیام نور شاهین شهر بمباران‌های چند روز گذشته اشغالگران صهیونیستی را محکوم وخواستار قطع سریع آن می باشیم و از تمام سازمان های مدافع دروغین حقوق بشر می پرسیم ؛ اگر این عمل در اوکراین اتفاق افتاده بود شما چه عکس المعلی می کردید. انتظار دارم که سازمان ملل متحد و شورای امنیت به مسؤولیت بین‌المللی خود عمل نمایید و جنایت جنگی این رژیم جعلی را تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

انتهای پیام/