بیانیه بسیج اساتید دانشگاه کاشان در خصوص جنایت تروریستی کرمان

بسیج اساتید دانشگاه کاشان با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت مظلومانه هموطنان‌مان در جنایت تروریستی کرمان و با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان اعلام کرد: از تمام نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند.  

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه کاشان با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت مظلومانه هموطنان‌مان در جنایت تروریستی کرمان و با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان اعلام کرد: از تمام نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله القاصم الجبارین

 

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»(احزاب/۲۳)

 

شهید، خون جوشان در رگ‌های اسلام است. شهید پرچمدار خیمه ی ولایت است و شهید با خون خود، سند حقانیت راه خویش را امضا می‌کند.

 

حادثه تروریستی در شهر کرمان که در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رخ داد قلوب مردم ایران و ملت‌های آزاده جهان را جریحه‌دار کرد. کوردلانی که در میدان نبرد تاب ایستادن در مقابل طوفان سهمگین مجاهدان اسلام را ندارند، با سنگدلی و بی‌رحمی، مردم بی گناه را که زائر شهید به خون خفته خود بودند به خاک و خون کشیدند. آنها که از نام سلیمانی می‌ترسند و ضربه شمشیر حیدری‌اش را چشیده بودند، از زوار او هم هراس دارند و چنین وحشیانه زن و کودک و مرد و پیرو و جوان را به خون نشاندند.

این حادثه جنایت بار نشان داد که هنوز نام بزرگ ‌سردار مقاومت، بیش از زمان شهادتش، لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌اندازد که حتی از زائران مظلوم این بزرگ ‌سرباز ولایتمدار، واهمه دارد و چهره‌اش از خشم و ترس و اضطراب، در هم کشیده شده و همچنان به مسیر پرشتاب نابودی و اضمحلال خویش ادامه می‌دهد و هر روز با کشتار و ترور، قدم دیگری را به سوی پرتگاه سقوط و نیستی خود، پیش می‌رود.

و اکنون که انقلاب شکوهمند ما، بیش از صد شهید دیگر را به ساحت مقدس فاطمه ی زهرا سلام الله علیها تقدیم نمود، جوانانمان بیدارتر از قبل و خون این ملت جوشنده‌تر از هر زمانی است و خون شهیدان را بیشتر به رگهای جبهه مقاومت در تمام جهان تزریق می‌نماید.

بسیج اساتید دانشگاه کاشان با اهدای والاترین درودها به روان پاک‌ شهیدان این حادثه تروریستی، به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارد که همانگونه که رهبر و مقتدای فرزانه‌اش، مقام معظم رهبری فرمود، دیری نخواهد پایید که رژیمی به این نام در صحنه روزگار، وجود نخواهد داشت و جبهه مقاومت، تنفس را برایتان دشوار خواهد ساخت و مومنان در هر نماز و هر دعا نابودی ظلم و کفر و نابودی شما را از بارگاه الهی مسالت می‌نمایند. منتظر باشید که مرگتان فرارسیده است.

انَّ الَّذینَ کَفَروا بِایاتِ اللَّهِ لَهُم عَذابٌ شَدیدٌ واللَّهُ عَزیزٌ ذو انتِقام.

 

ضمن تسلیت شهادت مظلومانه هموطنان‌مان به پیشگاه مقدس امام عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری ، خانواده های معظم شهداء وملت شریف ایران از درگاه خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت داریم. و از تمام نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند. “إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ .

بسیج اساتید دانشگاه کاشان

دی ماه ۱۴۰۲