بیانیه بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد زواره به مناسبت روز جهانی قدس

بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد زواره به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از عموم مردم شریف ایران اسلامی برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد زواره به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از عموم مردم شریف ایران اسلامی برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ …

(اسراء / ۱)

روز جهانی قدس یکی از ابتکارات تاریخی امام روح الله(ره) و فریاد مردم آزادی خواه جهان علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به آمریکای جهانخوار و روز تجلی وحدت و همدلی مستضعفان برای رهایی قبله نخستین مسلمین جهان است.

آزادگان جهان و به ویژه مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شکوهمندانه اعلام می‌کنند که همچنان برعهد خود ایستاده اند و آزادی فلسطین و میراث معنوی عظیم موحدان عالم در آن سرزمین به ویژه معراج‌گاه پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) را فریاد می‌کنند.

آنان، پایان سال‌ها اشغال‌گری، کشتار زنان و کودکان، آوارگی و اسارت هزاران فلسطینی مظلوم و در یک کلام نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را مطالبه می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس به‌ عنوان بزرگ‌ترین راهپیمایی ملی پس از ۲۲ بهمن درطول سالهای گذشته همواره از اهمیت بالای داخلی وخارجی برخورداربوده است وامسال در ۲۵ فروردین ماه در ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان برگزارخواهد شد.

بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا خواهند کرد و همچنین از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه دعوت می‌کند با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم نمودن جنایات صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار بار دیگر صدای عدالت طلبی و حق طلبی سر داده و با ندای الله کبر طنین آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/