بیانیه بسیج استادان دانشگاه اصفهان درمحکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه

، بسیج استادان دانشگاه اصفهان درمحکومیت حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیانیه‌ای صادر کرده و می‌نویسد: اکنون چشم‌به‌راهیم تا دلاور مردان صحنه‌ی مقاومت، وعده‌ی اخیر رهبر حکیم و مقتدر را محقق نمایند و به حول الله، تیغ انتقام از نیام برکشند و این رژیم غاصب را از کرده‌ی ابلهانه‌ی خود پشیمان نمایند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،

،  بسیج استادان دانشگاه اصفهان درمحکومیت حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیانیه‌ای صادر کرده و می‌نویسد: اکنون چشم‌به‌راهیم تا دلاور مردان صحنه‌ی مقاومت، وعده‌ی اخیر رهبر حکیم و مقتدر را محقق نمایند و به حول الله، تیغ انتقام از نیام برکشند و این رژیم غاصب را از کرده‌ی ابلهانه‌ی خود پشیمان نمایند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

هو عزیز ذوانتقام

“أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ” (حج، ۳۹)

به مدد الهی، راهبردهای هوشمندانه ایران عزیز و محور مقاومت، ماه‌هاست، رژیم خبیث صهیونیستی را در میدانی بس وسیع (به وسعت لبنان، سوریه، یمن، عراق و فلسطین) گرفتار کرده و در جنگی ترکیبی به محاصره انداخته است. از این روست که این رژیم نامشروع، در این موقعیت انفعالی و باتلاقی دست و پا می‌زند و برای بقای خود به اعمالی ابلهانه‌ دست میازد.

از این منظر، حمله‌ی ناجوانمردانه‌ی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق، نمونه‌‌ای از این تلاش‌های مذبوحانه و ذلیلانه است.

بی شک سردار بزرگ ایران و اسلام، سرلشگر زاهدی عزیز، سال‌ها و دهه‌ها، میدان به میدان، در پی شهادت دوان بوده و اکنون او و یارانش، به تعبیر امام‌مان، “در قهقهه‌‌های مستانه‌شان عند ربهم یرزقون‌اند”. یا لیتنا کُنا معهم…

اما در عین حال، این حمله‌ی خارج از قوانین بین‌المللی و انسانی، بر دل همه‌ی آزادگان و بویژه ایرانیان غیور، زخمی عمیق و داغی بزرگ نشانده است…

اکنون چشم‌به‌راهیم تا دلاور مردان صحنه‌ی مقاومت، وعده‌ی اخیر رهبر حکیم و مقتدر را محقق نمایند و به حول الله، تیغ انتقام از نیام برکشند و این رژیم غاصب را از کرده‌ی ابلهانه‌ی خود پشیمان نمایند.

هرچند التیام واقعی این جراحت‌ها و داغ‌ها، تنها در نابودی و ازاله‌ی این جرثومه‌ی خباثت از صفحه‌ی زمین است.

ای خدای مظلومان، آن خون‌های جاری و آن بدن‌های سوخته و این اشک‌های روان را زمینه‌ی ظهور عاجلِ مولایمان قرار بده و بقیه‌ی غیبتش را بر ما ببخشای.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر     آمین

بسیج استادان دانشگاه اصفهان