بیانیه تقدیر و سپاس بسيج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد فلاورجان در خصوص عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

سیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با صدور بیانیه‌ای مراتب سپاس و قدردانی خود را از اقدام سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق؛ را اعلام نموده یادآوری می‌کند که مردان دلاور این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌‌اند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با صدور بیانیه‌ای مراتب سپاس و قدردانی خود را از اقدام سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق؛ را اعلام نموده یادآوری می‌کند که مردان دلاور این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌‌اند.

 

متن بیانیه بدین شرح است

و مارمَیتَ اذ رَمَیت و لکن الله رمی

اقدام سپاه پاسداران اسلامی ایران در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای است. این عملیات  باعث دلگرمی و شادی همه آزادی‌خواهان جهان بویژه مردم مظلوم ومقتدرفلسطین و غزه و همه مجاهدان محور مقاومت شده و  نوید بخش افول هرچه بیشتر و سریعتر امریکا و اسراییل در جهان  و منطقه است.

بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان ضمن تقدیر از دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون سردار شهید زاهدی و همرزمانش به تمامی مستکبران  یادآوری می‌کند که مردان دلاور این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌‌اند و در سایه رهبری مقام معظم رهبری دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس  کوتاه خواهند کرد.

انتهای پیام/