بیانیه شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر به مناسبت عملیات «طوفان الاقصی»

شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر به مناسبت عملیات «طوفان الاقصی» بیانیه ای صادر کرد:

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر به مناسبت عملیات «طوفان الاقصی» بیانیه ای صادر کرد: متن بیانیه بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

إِن يَنصُركُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَكُم ۖ وَ إِن يَخذُلكُم فَمَن ذَا الَّذي يَنصُرُكُم مِن بَعدِهِ ۗ وَ عَلَى اللَّهِ فَاليَتَوَكَّلِ المُؤمِنونَ.

اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟! و مؤمنان، تنها بر خداوند باید توکل کنند!  (سوره آل عمران آیه ۶۰)

 

عملیات  طوفان الاقصی جوانان فلسطینی در دفاع از قدس شریف و در جواب جنایات مستمر رژیم غاصب صهیونیستی، نشان از تسریع و تسهیل سقوط این رژیم جنایتکار را دارد.

حمله جوانان فلسطینی نشان از غیرت و قدرت و شرافت، جبهه مقاومت است و ان‌شاالله این پیروزی زمینه‌ی آزادسازی قدس شریف می‌باشد.

این جبهه‌ی کفر با همه‌ی پشتیبانی قدرت‌های جهانی، در مقابل امّت اسلامی و جبهه‌ی اسلامیِ مبارز و مجاهد وادار به عقب‌نشینی شد. این سنّت الهی است و تردیدی در این وجود ندارد.

پیروزی ملت فلسطین بر اساس سنت الهی قطعی است و ما بعنوان استادان بسیجی حمایت خود را از این جنبش انقلابی اعلام می‌داریم و معتقدیم این نهضت قطعاً پیروز خواهد شد.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر