بیانیه نهضت استادی بسیج اصفهان درپی حذف تندیس سردار سلیمانی

نهضت استادی بسیج اصفهان درپی حذف تندیس سردار سلیمانی از ورزشگاه نقش جهان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن اعتذار از روح بلند سردار دلها نگرانی عمیق خود از این حرکت ناصواب را اعلام نموده و اعلام می نماید لازم است مسئولین با بازگرداندن تندیس سردار سلیمانی، مقتدرانه در برابر درخواستهای عوامل استکبار جهانی ایستادگی نمایند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان درپی حذف تندیس سردار سلیمانی از ورزشگاه نقش جهان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن اعتذار از روح بلند سردار دلها نگرانی عمیق خود از این حرکت ناصواب را اعلام نموده و اعلام می نماید لازم است مسئولین با بازگرداندن تندیس سردار سلیمانی، مقتدرانه در برابر درخواستهای عوامل استکبار جهانی ایستادگی نمایند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

هر چیزی که یاد شهید عزیز ما [سردار سلیمانی]را برجسته کند، چشم‌نواز و دلنواز است. یاد او را اگرچه خداوند در اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیائی اخلاص و عمل صالح او را بدو هدیه کرد، ولی ما هم هرکدام وظیفه‌ئی داریم.. (یادداشت رهبر انقلاب پیش از مطالعه کتاب زندگی‌نامه خودنوشت شهید سلیمانی ۱۴/۱۰/۹۹)

باشگاه سپاهان مجسمه سردار سلیمانی را از ورزشگاه نقش جهان اصفهان برداشته است تا بتواند از الهلال عربستان میزبانی کند. این خبر در روزهای اخیر نگرانی مریدان مکتب سلیمانی و علاقمندان به انقلاب اسلامی را بدنبال داشت. به فرموده مقام معظم رهبری این حرکت (احساس مسئولیت مردم)، حرکت هویّت ‌ساز است برای ملّت؛ این همان چیزی است که قهرمانانی مثل شهید سلیمانی، مثل شهید فخری‌زاده، مثل شهید شهریاری، از درون این هویّت بیرون می‌آیند.

نگرانی از این اتفاق نه صرفا برای برداشت یک سردیس است که اصل نگرانی به این دلیل است که تا کجا المانهای هویتی امت اسلام برای رضایت دشمنان اسلام و انقلاب باید حذف شود. بارها امامین انقلاب در بیانات خود اشاره کرده اند که اگر ما یک قدم عقب بنشینیم دشمن ده قدم جلو می آید.

مهمترین پرسش از مسئولان اینست که تنها حذف نمادهای انقلاب آنهم فقط برای یک مسابقه راه حل این رویداد است. دیپلماسی فعال که یکی از مهمترین شاخصه های دولت سیزدهم است نمی توانست تا رسیدن به نتیجه مطلوب تداوم یابد تا مسئولین AFC قانع شوند که تندیس سردار دلها نه یک تندیس سیاسی که نماد یک قهرمان ملی و بین المللی است.

بسیج اساتید استان اصفهان ضمن اعتذار از روح بلند سردار دلها نگرانی عمیق خود از این حرکت ناصواب را اعلام نموده و به مسئولین مربوطه اعلام می نماید که هر نوع حذف المانهای هویتی انقلاب اسلامی چیزی جز شادی دشمنان و ناراحتی امت اسلام، بویژه خانواده معظم شهدا را درپی نخواهد داشت و لازمست در اسرع وقت نسبت به تصمیم خود صرفنظر نموده و با بازگرداندن تندیس سردار سلیمانی، مقتدرانه در برابر درخواستهای عوامل استکبار جهانی ایستادگی نمایند

انتهای پیام/