بیانیه نهضت استادی بسیج اصفهان در محکومیت اقدام حقیرانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور بیانیه‌ای اقدام حقیرانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی را نشان از ناکامی بیش از پیش آنان در مواجهه با انقلاب اسلامی دانسته و ضمن محکوم کردن این حرکت اتجادیه اروپا؛ اعلام می دارد تا پای جان همگام با بسیج دانشجویی پای انقلاب اسلامی و اهداف بلند آن در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهد ایستاد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور بیانیه‌ای اقدام حقیرانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی را نشان از ناکامی بیش از پیش آنان در مواجهه با انقلاب اسلامی دانسته و ضمن محکوم کردن این حرکت اتجادیه اروپا؛ اعلام می دارد تا پای جان همگام با بسیج دانشجویی پای انقلاب اسلامی و اهداف بلند آن در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهد ایستاد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

اقدام حقیرانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی در ادامه تلاشهای دشمنان نظام از ابتدای انقلاب تاکنون نشان از ناکامی بیش از پیش آنان در مواجهه با انقلاب اسلامی است. چه باید کرد که در این دنیا پر از ظلم و دشمنی در برابر نسل بشر انقلاب اسلامی از داشتن دشمن دانا هم محروم است.

این حرکت که باعث تحیر همگان شده است هیچ پیامی جز استیصال دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ندارد و مطمئنا روشنفکران و منصفان اروپایی از این حرکت اتحادیه اروپا احساس حقارت خواهند کرد.

از طرفی تحریم بسیج دانشجویی از طرف اتحادیه اروپا نشان از تاثیرگذاری این تشکل دانشجویی در سطح جهان و نقش آفرینی آن در مواجهه با تمدن غرب است که اینچنین عصبیت دشمنان را به همراه داشته است.

امروز با مطالعه جنبش‌ها و تشکل‌های دانشجویی در سطح جهان کدام تشکل  دانشجویی در در دنیا را می توان یافت که اثرگذاری در سطح جهان به حدی دارد که باعث برخورد اینچنین اتحادیه اروپا شده است؟ چه زیبا گفت امام عزیز ما که بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد. این حرکت چه می تواند باشد جز معجزه انقلاب اسلامی  و تفکر مقاومت است. و این تحریم چه نتیجه‌ای جز این می تواند داشته باشد که بسیج دانشجویی مورد توجه جهانیان بویژه دانشجویان و جوانان خواهد شد.

بسیج اساتید استان اصفهان ضمن محکوم کردن این حرکت و تحریم دانشجویان بسیجی این کشور این اتفاق مبارک را به عموم دانشجویان بسیج و مسئولین بسیج دانشجویی تبریک عرض نموده و اعلام می دارد تا پای جان همگام با بسیج دانشجویی پای انقلاب اسلامی و اهداف بلند آن در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهد ایستاد.

انتهای پیام/