بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد فریدن در محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم و مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم و مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان را شدیدا محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دستان پلید استکبار و فرقه روبه افول و اضمحلال صهیونیستی از آستین دولت مردان کشوری به ظاهر پیشرفته به نام سوئد بیرون آمد و به ساحت  قدسی قرآن کریم و مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان و بلکه به همه ادیان توحیدی جسارت کردند.

مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشری بدانند که اینگونه اقدامات سخیف هیچگاه درطول تاریخ مانع رشد اسلام عزیز در گستره عالم نخواهد شد. در واقع منشأ این همه اهانت‌ از آن جهت است که: اولاً جمهوری اسلامی و امامین انقلاب تمام قد از مستضعفین و مظلومان در جهان دفاع نموده و دفاع خواهند کرد. ثانیاً به اعتراف سران بسیاری از کشورهای دنیا، ایران اسلامی با تدابیر معصوم گونه رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف جهانی پیشرفت معجزه آسایی کرده است و بدین ترتیب قدرت برتر استکبار جهانی به چالش کشیده شده است. ثالثاً با تدابیر حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در توطئه‌های مختلف از جمله در اغتشاشات اخیر در جمهوری اسلامی ناکام ماندند.

بی‌شک و به کوری چشم دشمنان کوردل و استکبار جهانی که دست‌های پشت پرده این اهانت بزرگ هستند، شجره طیبه انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت خود، خار چشم ظالمان، مدافع مظلومان و مستضعفان جهان خواهد بود. آری این نوع دشمنی با دین مقدس اسلام و آتش زدن قرآن کریم نه تنها کمکی به سیاست اسلام هراسی و دین ستیزی استکبار جهانی و دنباله روهای حلقه بگوش آنان نمی‌کند، بلکه موجب عزّت و زدون غبار غربت از چهره پاک و منوّر دین خدا خواهد بود. “و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین”

 

بر این اساس، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن ضمن محکومیت شدید این اقدام پست و نابخردانه دولت مردان سوئد، آن را اهانتی بزرگ به امت اسلامی می‌داند و در برابر آن سکوت نخواهد کرد و مسولیت این عمل قبیح با دولت سوئد است. لذا از دولت و کشور سوئد می‌خواهیم عاملان این اقدام را مجازات و از تکرار آن جلوگیری نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی