بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد نایین به مناسیت یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»

کانون بسیج اساتید  دانشگاه ازاد اسلامی واحد نایین با صدور بیانیه ای یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» گرامیداشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید  دانشگاه ازاد اسلامی واحد نایین با صدور بیانیه ای یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» گرامیداشت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی روز بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی، روز شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی گرامی باد.

نهم دی ماه سال ۸۸ یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات انقلاب اسلامی ایران است و هرگز از حافظه تاریخ و ملت پاک نخواهد شد ملت همیشه در صحنه ایران  با مشاهده بی حرمتی و اهانت فتنه گران به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا و با الهام از هدایت الهی به صورت خود جوش با حضوری به هنگام در صحنه و با شوری متکی بر پیروی از راه شهدا و شعور و بصیرت انقلابی، بزرگترین، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی، ولایی و مردمی را در هم شکستند و فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنها را ، انگشت به دهان گذاشتند.

مردم قهرمان  و شهید پرور ایران در روز نهم دی ماه نشان دادند که بر سر عهد و پیمانی که با رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب خود حضرت امام خمینی(ره) بسته اند، پایبند و وفادارند و امروز هم با اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای( حفظه الله) همان راه را با وحدت ادامه خواهند داد.

ملت قهرمان و بزرگ ایران در  روز ۹ دی سال ۸۸ یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، لبیک گفتند و ثابت کردند که  با تأسی از قیام عاشورا در مکتب مترقی اسلام به درجه ای از بلوغ و تکامل سیاسی- اجتماعی رسیده اند که تحت تأثیر توطئه‌های شوم صهیونیستی -آمریکایی قرار نخواهند گرفت و با تمام وجود از ارزشهای والای اسلام و شهدای خود دفاع می کنند.

آری ۹ دیماه روزی است که به گفته رهبر فرزانه انقلاب “روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.”

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین