بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در حمایت از عملیات وعده صادق

اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، ضمن حمایت قاطع از ا از عملیات وعده صادق، اعلام میدارد مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهد ماند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در حمایت از عملیات وعده صادق بدن شرح صادر شد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با اعتمادی که ما به وعده‌ الهی داریم – و وعده‌ی الهی حق است و صدق است – بدون تردید خدای متعال این ملت را، هم در این مرحله، هم در همه‌ی مراحل آینده، بر دشمنانش پیروز خواهد کرد. امام خامنه ای (مدظله العالی)

نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام کرد، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

آنچه که آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است؛ پاسخی که نشان داد یکی از پر ادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند.

اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، ضمن حمایت قاطع از این اقدام شجاعانه، اعلام میدارد مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهد ماند.

انتهای پیام/