بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

انَ الذین یکتمونَ ما انزلنا مِنَ البیناتِ و الهدی مِن بعد ما بینٰهُ للناسِ فی الکتابِ اولٰئک یلعنهُمُ اللهُ و یلعنَهمُ اللٰعنون(۱۵۹بقره)

برادران و خواهران بسیجی‌ام در دانشگاه‌ها‌! همان روزی که رهبر معظم انقلاب دستور به جهاد تبیین دادند، همان زمان منتظر کسب چنین افتخاری بودیم، چرا که کوته فکران اتحادیه اروپا خیلی دیر فهمیدند که این مهم( جهاد تبیین) میسر نمی‌شود جز به همت دانشجویان بسیجی مخلص و جان بر کف.

خیلی پیشتر از این منتظر چنین تحریمی بودیم و چه افتخاری از این بالاتر که نامتان در کنار اسطوره‌هایی همچون سردار شهید‌مان حاج قاسم قرار بگیرد.

این افتخار‌، گوارای وجودتان. جهاد تبیین از شیوه‌‌های مولای‌مان علی‌علیه السلام بوده است و در این روزگار آشفته بازار یوسف فروشی‌،چه خوب به علی اقتدا کردید و پیرو تاکید رهبر‌مان جهاد تبیین را در تمام عرصه‌ها به منصه ظهور گذاشتید .

تحریم شما توسط داعش پرور‌ها مهر تاییدی است بر مسیر و اهداف والای شما. دانشجویانی که خدمت جهادی در تمام تنگناها اولویت‌شان است، دانشجویانی که با برپایی اردوهای راهیان نور یاد و نام غیور مردان سرزمین‌مان را زنده نگه می‌دارند، به‌جاست که نامشان در لیست تحریم جانیان و فاسدان عالم قرار گیرد. شما شهدای زنده‌اید‌، چرا که ادامه دهنده راه شهدا‌اید و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و چنین تحریم‌هایی بر عزت و اقتدار شما می‌افزاید. محکم و استوار باشید که راهتان حق و اهدافتان به حول و قوه الهی دست یافتنی است.

رقص و جولان بر سر میدان کنند

رقص اندر خون خود مردان کنند

چون رهند از دست خود دستی زنند

چون جهند از نقص خود رقصی کنند

انتهای پیام/