بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در محکومیت سرکوبگرانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در محکومیت سرکوبگرانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا صادر شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، متن بیانیه بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

فرهیختگان، دانشگاهیان ،اهالی علم و دانش و آزادگان جهان سلام و درودتان باد که با فطرت بیدارتان، در این روزهای خونباری که امپریالیسم غرب، باطن خبیث و پست خود را آشکار ساخته و علاوه بر قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه فلسطین، شما دانشگاهیان حامی آنان، اعم از استاد و دانشجو را نیز در مهد دروغین دموکراسی و آزادی بیان، وحشیانه مورد سرکوب غیر قانونی قرار می‌دهند. در این روزها که نهادهای بین المللی طبق معمول، عمدا خود را به خواب غفلت زده، شما آزاداندیشان از جوامع علمی و فرهیخته، مراتب اعتراض گسترده خود را نسبت به عملکرد حاکمان خود و نهادهای بین المللی  اعلام داشتید.

راستی مگر شما فرهیختگان آزاد اندیش به غیر از برگزاری تجمعات صلح آمیز و اعتراض به عملکرد حاکمان خود، چه کار دیگری انجام دادید!؟

مگر جز آزادی بیان و دفاع از کودکان غزه چه درخواست دیگری داشتید!؟

مگر جز اعتراض به تجاوزات روزانه رژیم منحوس صهیونیستی طی ۲۰۰ روز گذشته به مردم مظلوم غزه ، خواهان کدام خواسته غیر قانونی بودید!؟

آری حاکمان شما، با تفکرحقوق ضد بشر و پوشالی آمریکایی، روزهای آخر عمر نکبت بار و خباثت خود را می گذرانند.

بله نفس‌های امپریالیسم آمریکا و اروپا به شماره افتاده و در حال فرورفتن در باتلاقی است که خود برای خود ایجاد کرده‌اند و این اعمال شنیع آنان، همچون حمله وحشیانه پلیس آمریکا و فرانسه به دانشگاهیان آزاداندیش و حامی ملت مظلوم فلسطین از قبیل اساتید فرهیخته و دانشجویان به مثابه دست و پا زدن جهت رهایی از این باتلاق است حال آنکه با این تصمیمات احمقانه، بیشتر در این باتلاق، فرو می روند.

مع الوصف این مسأله نشان دهنده آینده‌ای روشن برای جامعه نخبگان جهانی است! حال که آزاداندیشان و فرهیختگان جوامع غربی، بیدار شده و نسبت به ظلم و ستم امپریالیسم جهانی به مردم مظلوم غزه اعتراض کرده و درصدد اعتراض مجدد به حامیان رژیم سفاک صهیونیستی برآمده اند.

ما دانشگاهیان ایران عزیز اسلامی نیز به عنوان سردمدار مبارزه با استکبار جهانی در طول تاریخ بشریتپ، ضمن حمایت از این نهضت مبارک در بین فرهیختگان و دانشگاهیان جهان، اقدامات سرکوبگرانه و وحشیانه پلیس آمریکا و فرانسه در قبال دانشگاهیان خود را شدیدا محکوم می کنیم.

به امید روزی که مردم سراسر جهان، بدون هرگونه زیاده خواهی و فزون طلبی اقلیتی سرمایه سالار، در کمال امنیت، صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند و این میسر نمی شود مگر با نابودی کامل صهیونیسم بین الملل جهانی انشاءالله!

کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی  اصفهانی  هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳