بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در حمایت از واکنش دلاورانه پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، را تبریک عرض نموده و حمایت همه جانبه‌ی خود را از فلسطین و سپاه پاسداران اعلام می‌دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، را تبریک عرض نموده و حمایت همه جانبه‌ی خود را از  فلسطین و سپاه پاسداران اعلام می‌دارد.

 

 

به نام ذات اقدس الهی.

خدایا به عزتت مرزهای مسلمان را محکم و استوار ساز وبه نیرویت،نگهبانان مرز ها را توانایی بخش وعطایای آنان را به توانگریت کامل وسرشار کن وسلاحشان را تیز وبرا کن واطراف آنها را محکم ونفوذ ناپذیر ساز.

شکر و سپاس خداوند قادر متعال را به پاس نعمت بی بدیل سپاه پاسداران وفادار به نظام  که به ملت شریف ایران عنایت نمود.

بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، پاسخ کوبنده سپاه پاسداران همیشه قهرمان، به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، در صیانت از حقانیت انسان را به همه انسانهای آزاده جهان، تبریک عرض نموده و حمایت همه جانبه‌ی خود  را از  فلسطین و سپاه مخلص خدا اعلام می‌دارد واین پاسخ سخت نوید فردایی روشن برای انسانهای جهان خواهد بود