بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در پی شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم در حادثه تروریستی

کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تسلیت شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم در حادثه تروریستی از دستگاه‌های مرتبط مسرانه پیگیری شناسایی عوامل موثر و برخورد قاطع با مسببین حادثه را خواهان است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تسلیت شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم در حادثه تروریستی  از دستگاه‌های مرتبط مسرانه پیگیری شناسایی عوامل موثر و برخورد قاطع با مسببین حادثه را خواهان است.

 

متن بیانیه بدین شرح است

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

حادثه ناگوار تروریستی ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه و زایرین مزار مطهر سرباز وطن شهید حاج قاسم سلیمانی مایه اندوه جامعه ایران گردید.

بی تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد. این اقدامات که در راستای  کشتن انسانهای پاک و بی گناه انجام می پذیرد،  دلیل دیگری بر خباثت اهداف ضد انسانی نااهلانی است که گوش به فرمان دشمنان قسم خورده این ملک و بوم هستند.

مسئولیت این حادثه مستقیما به گردن رژیم کودک کش و جنایتکار اسراییل، دولت آمریکا و برخی از دولت‌های تروریست‌پرور منطقه است.

کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده شهدای حادثه از دستگاه‌های مرتبط مسرانه پیگیری شناسایی عوامل موثر و برخورد قاطع با مسببین حادثه را خواهان است.

انتهای پیام/