بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در محکومیت حمله رژیم جعلی صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق

کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و دانشکده شهید مهاجر شهادت سرداران محمد رضا زاهدی، حسین امین الله، حاجی رحیمی و جمعی از دیپلمات‌های کشور عزیزمان پیام تبریک و تسلیتی صادر نموده و این جنایت تروریستی به مقر سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و دانشکده شهید مهاجر شهادت سرداران محمد رضا زاهدی، حسین امین الله، حاجی رحیمی و جمعی از دیپلمات‌های کشور عزیزمان پیام تبریک و تسلیتی صادر نموده و این جنایت تروریستی به مقر سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله العزیز الحکیم: وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹﴾

مژده دادند به ما روز دعا نزدیک است

وعده ی محکم و زیبای خدا نزدیک است

وقت برچیدن و نابودی اسرائیل است

محو این غده ی بی شرم و حیا نزدیک است

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، خبر حمله رژیم متخاصم، کودک کش و جعلی اسراییل به مقر سفارت ایران در دمشق غم مضاعفی را بر ما تحمیل نمود. این رژیم سفاک بداند که با این رفتارها نابودی خود را در زمان کوتاهتری تضمین می کند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان، ضمن محکومیت این جنایت، شهادت این غیور مردان را  به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ سپاه پاسداران و خانواده معزز آنان، تسلیت عرض نموده برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت امیر الامومنین علی (ع)، از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نموده و ادامه راه این عزیزان تاکید می‌کند؛ همچنین پاسخ قاطع به این جنایت را خواستار است.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و فرمانده اسبق لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در حمله عصر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسید.

انتهای پیام/