بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر بمناسبت چهل و چهارمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای بدین شرح صادر کرد.

 

باسمه تعالی

دهه فجر آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. (مقام معظم رهبری )

 

فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر عزیز انقلاب، خانواده های شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان عزیز و عموم ملت بزرگ ایران تبریک عرض می کنیم.

پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که پایه‌های نظام استبداد شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ با هدایت رهبر کبیر انقلاب  حضرت امام خمینی (ره) و حمایت عظیم مردم، برای همیشه فرو ریزد و فصل جدیدی از حیات ملت  ایران  در پرتو اسلام عزیز آغاز شود.

انقلاب اسلامی  به عنوان  مردمی ترین انقلاب قرن، موجب به چالش کشیدن تفکرات مادی و منشأ تحولات بزرگی خصوصاً در جهان اسلام شد.

امام خمینی(ره)،  با تمسک به اسلام ، عظمت تاریخی ایران را احیاء نمودند و ملت بزرگ ایران یکپارچه از آرمان‌های او حمایت کردند.

ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با پشت سر گذاشتن فراز و فرودهای مختلف توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با مبانی ارزشی و اسلامی خود، موجب حرکت عدالت‌خواهی ملت‌های آزاده جهان شود.

امسال در شرایطی  به استقبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم که کشور در چند ماه اخیر با یک جنگ ‌ترکیبی، شناختی و رسانه ای سنگین و با طراحی و هدایت آمریکا و برخی از ‌کشورهای اروپایی و منطقه ای و  گروهک‌های تروریستی و سرویس های جاسوسی روبرو بود که با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف فرهنگی،  اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی  نسبت به ایجاد اغتشاش، دو قطبی کردن جامعه و ناامید ساختن مردم نسبت به آینده اقدام نمودند.  این روند  پس از عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، خیلی زود نشان داد که ملت ایران به‌رغم همه مشکلات موجود، همچنان پای انقلاب، دین و تمامیت خود ایستاده‌اند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی همگان را به گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب دعوت می نماید  و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر عهد و پیمان همیشگی خود در  صیانت از نظام اسلامی پای می فشارد تا انشاالله  این انقلاب به هدف بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) است، دست یابد.

والسلام علیکم و عبادالله الصالحین

کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر