بیانیه کانون بسیج اساتید شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در پی جنایت رژیم غاصب صهیونیستی

کانون بسیج اساتید شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در پی جنایت غیر انسانی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در پی جنایت غیر انسانی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:ِ

 

“نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان هستند و اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.(رهبر معظم انقلاب  ۱۴۰۳/۰۱/۰۹)

بار دیگر جنایت وحشیانه رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم در لباس درنده خویی شرم آورترین تصاویر را در تاریخ بشریت به ثبت رساندند.

جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در پی هتک حرمت به زنان و دختران مظلوم و بی دفاع  فلسطین در بیمارستان شفاء،چهره شیطان صفت و خبیث این رژیم غاصب را بیش از پیش  منحوس و تیره و تار کرد.

سکوت در مقابل این جنایت وحشیانه  باعث نابودی انسانیت و اخلاق است.

کانون بسیج اساتید شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد  اسلامی واحد نطنز ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و دختران فلسطینی از تمام جوامع عدالت طلب درخواست می کند که به این جنایت آشکار و نقض حقوق بشر واکنش نشان داده تا کشورهای مدعی حقوق بشر و جوامع بین الملل که خود را بخواب غفلت زده اند، بیدار و هوشیار شوند و این  جنایت وحشیانه را محکوم نمایند.

به امید نابودی کامل اسرائیل و محو شدن از صفحه روزگار.

کانون بسیج اساتید شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز