مسئول بسیج اساتید استان اصفهان و دبیر اجرایی جشنواره؛

تاکیدبر اهتمام ویژه مسئولین کانون‌های استان و استادان بسیجی در مهلت پایانی دومین جشنواره علمی شهید چمران

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در جلسه مدیران و جانشینان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان دومین جشنواره علمی شهید چمران را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر حضور حداکثری استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان در این جشنواره […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در جلسه مدیران و جانشینان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان دومین جشنواره علمی شهید چمران را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر حضور حداکثری استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان در این جشنواره گفت: برای این مهم نیازمند مشارکت فعال مسولین کانون های واحدهای دانشگاهي هستیم هم بحث اطلاع رسانی به اساتید باید پرررنگ باشد هم این که مسئولین کانونها اهتمام ویژه ای برای تشکیل کمیته‌های اجرایی و علمی همایش داشته باشند.

مسعود نصری معاون علمی پژوهشی بسیج اساتید استان اصفهان و دبیر اجرایی جشنواره در استان اصفهان نیز ضمن تاکید بر حضور حداکثری استادان دانشگاه در این همایش مزایای مهم شرکت در این همایش را برشمرد و گفت: این جشنواره در حوزه‌های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی، علوم فنی و مهندسی برگزار می گردد.

وی افزود: اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور جهت ارسال آثار علمی به سامانه جشنواره به نشانی bajchamran.irمراجعه نمایند.

نصری اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره علمی شهید چمران تا ۲۰ مهرماه است و اساتید تلاش کنند در این فرصت باقی مانده آثار خود را ارسال نمایند.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری  جشنواره در سطح استانی ۲۰ آبان ماه  است همچنین  تاریخ برگزاری در سطح ملی در آذرماه مصادف با هفته پژوهش و فناوری  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/