مسئول بسیج اساتید دانشکده؛

تبیین راهکارهایی برای هدف‌گذاری زندگی دانشجویان

همزمان با هفته گرامیداشت خوابگاه های دانشجویی مراسم جشنی در مجموعه خوابگاهی شهید کاظمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان برگزار گردید که غلامرضا حسنی مقدم هدف گذاری، برنامه‌ریزی، حرکت و تلاش را بعنوان سه موضوع مهم هدفگذاری زندگی تبیین کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان گفت: اگر محیط خوابگاه شاد باشد می تواند در روحیه دانشجویان اثرگذار باشد و مفید باشد.

 در ادامه جلسه تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان خوابگاه به بیان برخی از مشکلات خود پرداختند.  

در بخش دیگری از این برنامه غلامرضا حسنی مقدم از اعضای هیات علمی و مسئول بسیج اساتید دانشکده طی سخنان کوتاهی به هدف گذاری در زندگی اشاره کرد و نحوه تحقق اهداف در زندگی را بیان کرد.

 وی  با اشاره به این که تدبیر و تقدیر فرق دارد و اگر در زندگی درست تدبیر کنیم تقدیر خوبی برای ما رقم خواهد خورد، اظهار کرد: تدبیر سه مرحله دارد؛ هدف گذاری، برنامه ریزی، حرکت و تلاش. اگر هدف درستی در زندگی داشته باشید و با برنامه ریزی درست برای رسیدن به اهداف حرکت کنیم می توانید زندگی موفقی داشته باشید.

مسئول بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان اعلام کرد: به زودی دوره های خودشناسی و مهارت های زندگی را در خوابگاه برای دانشجویان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/