تجمع بسیج استادان و دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

بسیج استادان و دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان همصدا با مردم انقلابی ایران اسلا‌می چهارشنبه بعد از نماز ظهر از محل مصلی دانشگاه، در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی راهپیمایی و در سه راه زبان دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه اصفهان ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی بعد از نماز ظهر از مصلی دانشگاه به سمت سه راه زبان تجمع کردند.

با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که تمام شهدا غیرنظامیان بوده اند.

تجمع کنندگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

بسیج استادان  و دانشگاهیان دانشگاه اصفهان با ‌سردادن شعار “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا”، ‌”هیهات من الذله”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”، “عزا عزا است امروز روز عزا است امروز”، “مهدی بیا مهدی بیا غزه شده کربلا”، “نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسرائیل” ضمن محکومیت جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به زخمی‌ها و بیماران بی‌دفاع در بیمارستان غزه، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با اسرائیلی‌ها شدند.

انتهای پیام/