برگزاری جایزه با همکاری شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان؛

جایزه دانشگاهی “شهید بهروز مرادی” با جوایز متعدد و امتیازات عالی تا ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید و منتظر آثار شماست

جایزه دانشگاهی "شهید بهروز مرادی" در دو بخش «هنری و پژوهشی» با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و با جوایز متنوع و امتیازات عالی تا 12 اردیبهشت ماه تمدید و منتظر آثار شماست. تنوع و موضوعات این جایزه معتبر گسترده است و گواهی معتبر دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم برای برگزیدگان دانشگاهی استادان و دانشجویان یا دانش آموختگان و همیاران یا همکاران دانشگاهی دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جایزه دانشگاهی “شهید بهروز مرادی” در دو بخش «هنری و پژوهشی» با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و با جوایز متنوع و امتیازات عالی تا ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید و منتظر آثار شماست. تنوع و موضوعات این جایزه معتبر گسترده است و گواهی معتبر دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم برای برگزیدگان دانشگاهی استادان و دانشجویان یا دانش آموختگان و همیاران یا همکاران دانشگاهی دارد.

 

با توجه به مفاهیم و مصادیق بلند موضوعات جایزه دانشگاهی و همچنین آیین نامه تدوین شده برای یک جایزه معتبر دانشگاهی؛ انشاالله این جایزه می تواند در آینده نزدیک به صورت بین المللی مطرح گردد.

 

طبق آیین نامه مصوبه هیات رییسه دانشگاه هنر اصفهان و شیوه نامه مصوب هیات امنای جایزه دانشگاهی هر اثر هنری که مفهوم پایداری و مقاومت را در رشته های مشخص شده برای هر دوسالانه برساند، قابل داوری است

موضوعاتی و مصادیق بسیاری مانند شهادت، جبهه مقاومت،  ائمه اطهار،  شهید بهروز مرادی، ۲۴هزار شهید استان اصفهان، راهیان نور، راهیان پیشرفت،  اقتصاد مقاومتی، گردشگری جنگ ، اربعین حسینی،  شهدای گمنام،  تشییع پیکر شهدا، مادران شهید، خویشتن‌داری،  جبهه های مقاومت، شهدای غزه، مقاومت در مقابل نفس،  عفاف و حجاب، جهاد سلامت، شهدای آتش نشان، دفاع از وطن، شهدای امنیت، شهدای حرم ، میهن دوستی و دفاع از ناموس، دفاع از پرچم و …… از مفاهیم و مصادیق انسانی پایداری و مقاومت و همچنین موضوعات متنوع پژوهشی در قالب مقاله ، کتاب و پایان نامه که نمونه های پیشنهادی در وبگاه جایزه آمده است

لازم به ذکر است در بخش جایزه ویژه محدویت رشته هنری برای خود شهید بهروز مرادی وجود ندارد

 

دبیرخانه جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی

MBprize.aui.ac.ir

انتهای پیام/