با سخنرانی دکتر میرزایی حیدری مسوول مرکز افکار سنجی بسیج اساتید استان اصفهان؛

«جایگاه علمی و فرهنگ ایران در جهان و انتقال تجربیات سال‌ها زندگی، تحصیل و تدریس در غرب»

همایش «جایگاه علمی و فرهنگ ایران در جهان و انتقال تجربیات سال‌ها زندگی، تحصیل و تدریس در غرب» با حضور آقای دکتر محمد میرزایی حیدری مسوول مرکز افکار سنجی بسیج اساتید استان اصفهان در سالن بین‌المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، همایش «جایگاه علمی و فرهنگ ایران در جهان و انتقال تجربیات سال‌ها زندگی، تحصیل و تدریس در غرب» با حضور آقای دکتر محمد میرزایی حیدری مسوول مرکز افکار سنجی بسیج اساتید استان اصفهان در سالن بین‌المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد.

محمد میرزایی حیدری در خصوص مبحث احترام مردان به زنان؛ گفت: دو نوع احترام  از طرف مردان نسبت به زنان و دختران در همه جوامع وجود دارد. یک نوع احتران از طرف مردان نسبت به دختران بخاطر علم و دانش و ادب و شخصیت و معرفت یک دختر است یک احترام دیگر از طرف مردها احترامی است که به  ظاهر و آرایش و لباس که برای مردها تحریک آمیز و جلب توجه می کند.

وی ادامه داد: احترام  نوع اول  پایدار است و آنهایی که احترام در این مورد دارند حتما انسانهایی هستند که هم چشم پاک درستکار و باادب هستند هم خودشان با شعور هستند خودشان آن خصلتها را دارند و اینها برایشان خیلی مهم است این احترام روز به روز بیشتر می شود اما احترام نوع دوم موقتی است و با افزایش سن کمتر می شود و از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/