جلسه مجمع قرآنی متمسکین به ثقلین(استرکی‌های مقیم کاشان) بمناسبت روز جهانی قدس با حضورغلامرضا حسنی مقدم

جلسه مجمع قرآنی متمسکین به ثقلین(استرکی‌های مقیم کاشان) بمناسبت روز جهانی قدس با حضورغلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کاشان پنج شنبه ۱۶ فروردین برگزار شد.  

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جلسه مجمع قرآنی متمسکین به ثقلین(استرکی‌های مقیم کاشان) بمناسبت روز جهانی قدس با حضورغلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کاشان پنج شنبه ۱۶ فروردین برگزار شد.

حسنی مقدم با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزّه و همچنین حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق؛ گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس هم حرکت انقلابی و سیاسی است و هم دینی و قرآنی و شرط گرفتن ریسمان محکم الهی؛ شناخت طاغوت زمان خود و برائت جستن از طاغوت و داشتن ایمان بخداست.

وی با اشاره به اینکه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در راستای برائت از کفر و طاغوت است؛ افزود: توجه به آنچه در غزه رخ می دهد بعنوان مسولیت اجتماعی مسلمانان است و امروز باید همه ما برای تحقق اثباتی دیگر از اثباتهای نطام جمهوری اسلامی که دفاع از مظلومان جهان است؛ در صحنه حضور داشته باشیم و در راهپیمایی شرکت کنیم و این حضور؛ حدّاقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/