معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان؛

جهاد تبیین «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» با دیدار با خانواده‌های معظم شهدا

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان دیدار با خانواده شهدا را مورد تاکید قرار داد و گفت: در جهاد تبیین همین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا می‌تواند کمک زیادی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با همکاری بسیج اساتید و بنیاد شهید شهرستان تیران به مناسبت سالگرد پیروز انقلاب اسلامی از خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند.

فرهاد مصری نژاد معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان  در حاشیه این دیدار در گفتگو با آنا، گفت: اهمیت به جانبازان و خانواده شهدا نباید منوط به ایام خاصی باشد چرا که خاطرات و سخنان این عزیزان می‌تواند رهگشای بعضی از مشکلات و حوادثی که در جامعه با آن روبر هستیم، باشد، هر روز هم اهمیت این برنامه ها بیشتر می شود چرا که دشمنان سعی در بی ارزش کردن انقلاب اسلامی دارد.

 

مصری نژادعزت، استقلال و اقتدار حال و آینده ملت ایران را مدیون و مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و افزود: نباید از یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها غافل شویم و فراموششان کنیم. چرا که هر چه داریم از برکت خون شهدا است و در جهاد تبیین همین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا می‌تواند کمک زیادی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

انتهای پیام/