حضور مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در برنامه صبحونه با موضوع نقش اساتید و نخبگان در انتخابات پیش رو

محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان امروز در برنامه صبحونه شبکه اصفهان در خصوص نقش اساتید و نخبگان در انتخابات پیش رو با اشاره به این که اساتید جزو مقبول ترین افراد یک جامعه هستند ؛ افزود: در جامعه ما هم همیشه نگاهمان به اساتید و معلمان ویژه و خاص بوده و الان هم نقش اساتید بعنوان الگو و مقبول بودن نزد جامعه می تواند بسیار موثر باشد در حوزه های مختلف بویژه انتخابات.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان امروز در برنامه صبحونه شبکه اصفهان در خصوص نقش اساتید و نخبگان در انتخابات پیش رو با اشاره به این که اساتید جزو مقبول ترین افراد یک جامعه هستند ؛ افزود: در جامعه ما هم همیشه نگاهمان به اساتید و معلمان ویژه و خاص بوده و الان هم نقش اساتید بعنوان الگو و مقبول بودن نزد جامعه می تواند بسیار موثر باشد در حوزه های مختلف بویژه انتخابات.
باقری بیان کرد: امروز یک فضای باظرفیت ویژه استادی ونقش آفرینی استاد و دانشجو برای حل مسائل و مشکلات کشور وود دارد و اگر بخواهیم مسائل را حل کنیم جبهه اولیه برای حل مشکلات قطعا دانشگاه و ظرفیت علمی است.
وی بیان داشت: برای حل مشکلات نیاز به ظرفیت علمی داریم.
باقری در خصوص نقش جوانان هم گفت: الان فضای دانشگاههای ما می رود به سمتی که گفتگوها شکل بگیرد نمونه آن گذر مشارکت است که از ظرفیت استادی و دانشجویی استفاده می شود و پویش هر استاد یک ستاد که قرار است ظرفیت حضور دانشجو و مردم را تبیین بکند.
مسئول بسیج اساتید استان اصفهان؛ گفت: مجموعه پرظرفیت بسیج اساتید دغدغه‌مند آماده همکاری با مجموعه اداری و دولتی و بخصوص قانون گذاری است و در حوزه های مختلف هم ظرفیت وجود دارد از جمله در بحث آب و محیط زیست؛ در حوزه شهر و …؛. بارها هم اعلام شده است.
باقری با تاکید براین که پل ارتباطی با مجموعه‌های علم باید محکم شکل بگیرد؛ گفت: در رابطه با انتخابات این دوره هم دشمن تمام تلاش خود را کرده و ما مطمئنیم که این بار هم با حضور پرشور مردم سیلی خواهد خورد.

 

انتهای پیام/