معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان:

حملات صهیونیست‌ها به بیمارستان و مدارس چهره واقعی آنها را رو کرد

فرهاد مصری‌نژاد گفت: حملات وحشیانه صهیونیست ها به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان ها، مساجد و حتی کلیساها چهره واقعی این قوم وحشی و ضدبشریت را بر جهانیان آشکار ساخت و در زمینه مظلوم نمایی صهیونیست‌ها نیز شکست حاصل شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، فرهاد مصری نژاد معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: طوفان الاقصی را باید مهم ترین عملیات نظامی فلسطینیان بر علیه اشغلگران صهیونیزم در طول تاریخ ۷۵ سال اشغال دانست، این عملیات و اتفاقات بعد از آن در موضوعات مختلفی قابل تحلیل و بررسی است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

 

وی افزود: اولین موضوع قابل بررسی شکل عملیات طوفان الاقصی و نحوه اجراء ان می باشد که در نوع خود بی نظیر است. غافلگیرانه بودن،  حملات راکتی از هوا، زمین و دریا، تسخیر برخی از مناطق اشغالی، اسیر شدن تعداد زیادی از ساکنین مناطق تسخیر شده، کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست از مهمترین شاخصه های طوفان الاقصی است.

 

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهانگفت: توجه به این نکته ضروری است که گروه حماس بر خلاف تبلیغات دشمنان تنها یک گروه نظامی خودجوش یا خود خوانده در نوار غزه نیست بلکه این گروه در طی یک انتخابات در سال ۲۰۰۵ در فلسطین به عرصه سیاست ورود پیدا کرد و به نوعی نماینده مردم محسوب می شود و در واقع حاکمیت غزه در اختیار حماس است.

 

وی افزود: در این خصوص این نکته حائز اهمیت است که علیرغم حملات سنگین هوایی و موشکی به غزه همچنان فلسطینیان ساکن در آن منطقه طرفدار حماس بوده و بر اساس آمار ارائه شده بیش از ۸۰ درصد مردم آن منطقه مخالف سازش با اسرائیل هستند.

 

مصری نژاد گفت: دومین نکته در خصوص این عملیات شکست پروپاگاندای استکبار مبنی بر قدرت نظامی و اطلاعاتی اسرائیل در جهان است که با یک عملیات توسط گروهی که در مقایسه با ارتش اسرائیل و بسیاری از ارتشهای دنیا از لحاظ تعداد نفرات و تجهیزات بسیار کوچک محسوب می شودغافلگیر شد و در هم شکست و پوشالی بودن گنبد آهنین بر جهانیان اثبات شد.

 

وی افزود: سال‌هاست استکبار جهانی با تبلیغات گسترده در تلاش است صهیونیستها را ملتی مظلوم و ستمدیده در جهان معرفی نماید و با طرح مسائلی جعلی نظیر هولوکاست ذهن ملتها را به این  سمت سوق دهد که این قوم در طول تاریخ مورد ظلم واقع شده اند.

 

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهانگفت: یکی دیگر از شاخصه های طوفان الاقصی و حملات وحشیانه صهیونیست ها به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان ها، مساجد و حتی کلیساها چهره واقعی این قوم وحشی و ضد بشریت را بر جهانیان آشکار ساخت و در زمینه مظلوم نمایی صهیونیست‌ها نیز شکست حاصل شد.

 

وی تاکید کرد: حمایت‌های عجیب دولت‌های غربی از اسرائیل غاصب و وتو کردن هر نوع قطعنامه ای که حداقل باعث کاهش تلفات غیر نظامیان شود و تامین تجهیزات نظامی برای کودک کشی و نسل کشی نیز چهره استکبار و در راس آن آمریکای جهانخوار را بیش از گذشته برای انسانهای با شرف دنیا آشکار ساخت.

 

مصری نژاد گفت: بنابر آمار کشته شدگان، از ابتدای حملات وحشیانه صهیونیستها به نوار غزه  تاکنون نزدیک به پنجاه درصد شهدا کودک بوده اند و بر اساس شواهد تاریخی این حجم کودک کشی در طول تاریخ بشریت کم نظیر و بلکه بی نظیر است.

 

وی افزود: عکس العمل افراد و جریانهای مختلف در این فاجعه انسانی از مهمترین شاخصه های حق و باطل است. امروز مرز حق و باطل بسیار شفاف و روشن است و هر نوع موضع گیری یا سکوت مشخص کننده آنست که پیروان هر جبهه چه کسانی هستند. آنهاییکه سالهای متمادی در جهت مقابله با اسلام و حتی سایر ادیان الهی شعار می دادند دین ما دین انسانیت است امروز در کدام جبهه ایستاده اند.

 

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهانگفت: گرچه پروپاگاندای دشمن در تلاش است اخبار جنایات صهیونیست‌ها به گوش جهانیان نرسد و شبکه های اجتماعی تحت سیطره آنان هر نوع خبری که به ضرر صهیونیستها باشد را حذف می کنند اما تاریخ گواهی خواهد داد که غاصبان فلسطین و حامیان آنان در جنایت از هیچ وحشیگری دریغ نکردند و روی جانیان تاریخ نظیر چنگیز و هیتلر و امثالهم را سفید کردند.

 

پایان پیام/