دعوت بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان برای برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با صدور بیانیه‌ای از مردم شریف ایران و تمامی دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نموده تا با ندای الله‌اکبر طنین آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با صدور بیانیه‌ای از مردم شریف ایران و تمامی دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نموده تا با ندای الله‌اکبر طنین آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

متن بیانیه بدین شرح است:

روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللیِ اسلامی است. مقام معظم رهبری ۱۳۹۰/۰۶/۰۲

حضور باشکوه در راهپیمایی قدس نمایش اعتراض و انزجار جهان اسلام علیه ستمگران است. روز اتحاد و همدلی مسلمانان جهان در دفاع از آرمان های اسلامی و انسانی  و به نوعی اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیسم است. امسال با توجه به جنایات اسرائیل در غزه بخصوص حمله به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران  در دمشق و شهادت  سرداران رشید سپاه پاسداران، راهپیمایی روز جهانی قدس ویژه است.

بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همگام با ملت شریف ایران  از تمامی دانشگاهیان و مردم شریف ایران دعوت می نماید در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده  و با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم نمودن جنایات صهیونیست غاصب با ندای الله اکبر طنین آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند. بی شک این حضور معنوی مایه دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/