دعوت محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برای حضور باشکوه استادان بسیجی و دانشگاهیان در تشییع شهید والامقام سردار «محمدرضا زاهدی»

محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ضمنقدردانی از حضور باشکوه آحاد مردم و استادان و دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی قدس، از استادان بسیجی و دانشگاهیان و اعضای سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برای حضور در تشییع پیکر شهید والامقام سردار «محمدرضا زاهدی» دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ضمنقدردانی از حضور باشکوه آحاد مردم و استادان و دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی قدس، از استادان بسیجی و دانشگاهیان و اعضای سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برای حضور در تشییع پیکر شهید والامقام سردار «محمدرضا زاهدی» دعوت کرد.

سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.
او از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسوولیت‌ فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.
سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود.
او همچنین در سال‌های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود.

مراسم تشییع سردار زاهدی روز شنبه ۱۸ فروردین از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد، بنا بر وصیت این شهید بزرگوار، محل دفن پیکر ایشان در کنار همرزمان شهیدش و در گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/