دومین بازدید از سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان از «مجتمع گلخانه امین و دامپروری شرق اصفهان»

دومین بازدید از سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان با بازدید از مجتمع گلخانه امین و نیز دامپروری شرق اصفهان با محوریت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه و با همکاری بسیج اساتید و حضور اساتید و دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه از گروهها و تخصص‌های مختلف روز دوشنبه مورخ ۲۵ دیماه انجام شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، دومین بازدید از سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان با بازدید از مجتمع گلخانه امین و نیز دامپروری شرق اصفهان با محوریت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه و با همکاری بسیج اساتید و حضور اساتید و دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه از گروهها و تخصص‌های مختلف روز دوشنبه  مورخ ۲۵ دیماه انجام شد.

در این بازدید، آقای دکتر امیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، با بیان اهمیت اینگونه بازدیدها، تاکید کرد: انجام بازدیدهای مختلف علمی باید به صورت هدفمند، منظم و هفتگی در دستور کار قرار گیرد تا اساتید و دانشجویان، ضمن آشنایی و رویارویی با صنایع و صنوف مختلف و  شناسایی چالش های و مشکلات آنها، راهکارهای اجرایی و علمی را برای حل مسائل و مشکلات موجود اتخاذ نمایند.

آقای ضیایی معاون ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه نیز ضمن اعلام اهداف این بازدیدها، آمادگی دانشگاه جهت توسعه همکاری های مشترک دانشگاه با صنایع و سازمان ها را مورد اشاره قرار داد.

آقای دکتر نصر، رئیس بسیج اساتید دانشگاه  نیز با بیان مطالبی پیرامون برنامه‌ها و اهداف این بازدیدها، خواستار حضور بیشتر اساتید و دانشجویان در بازدیدها شدند.

اساتید و دانشجویان نیز هر کدام متناسب با تخصص و تجربیات ارزشمند خود، راهکارهای علمی و عملیاتی جهت رفع مشکلات و چالش‌های این دو صنعت بزرگ را بیان و  آمادگی خود جهت هرگونه همکاری مشترک را اعلام داشتند.

انتهای پیام/