همزمان با مراسم بزرگداشت سالروز شهادات دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید؛

رونمایی از سه سند سیاستی اندیشکده های علمی راهبردی بسیج اساتید استان اصفهان

همزمان با مراسم بزرگداشت سالروز شهادات دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید؛ سه سند سیاستی «حمل و نقل در شهر اسلامی»، «راهکارهای اجرایی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاهها» و «ممیزی و مدیریت انرژی در ساختمانهای اداری استان» رونمایی شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مراسم بزرگداشت سالروز شهادات دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید «استاد بسیجی؛ جهاد تبیین و امید آفرینی اعتلای نظام حکمرانی» ویژه استان اصفهان امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه  در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حضور  سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار مجتبی فدا فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان؛ روسای دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان و پیام نور، استادان و نخبگان بسیجی مسئولانی از استانداری و  شورای شهر، موسسه شهید زین الدین و غیره برگزار شد.

سند سیاستی حمل و نقل در شهر اسلامی با عنوان «طرح تحول روند طراحی، احداث و مدیریت بهره برداری ایستگاههای قطار شهری» بعنوان سندی از اندیشکده علمی راهبردی شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان رونمایی شد.

 

بسته سیاستی عفاف و حجاب «راهکارهای اجرایی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاهها» نیز بعنوان سند اندیشکده علمی راهبردی مطالعات زن و خانواده بسیج اساتید استان اصفهان دومین سندی بود که در این مراسم رونمایی شد.

 

بسته سیاستی مدیریت انرژی «ممیزی و مدیریت انرژی در ساختمانهای اداری استان»  سومین سند از اندیشکده علمی و راهبردی انرژی و اندیشکده‌‌های شهر اسلامی و آب و محیط زیست بود که رونمایی گردید.

 

در راستای نگاه حل مسئله دانشگاههای استان اصفهان با محوریت اندیشکده های بسیج اساتید استان اصفهان با نهادها و دستگاهها و ارگانهای ذیربط همکاریهای علمی خیلی خوبی را در برنامه خود قرار داده که سه بسته بعنوان خروجی این اندیشکده ها امروز رونمایی شد.