در پیام تبریک کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند؛

شهیدان «رجایی و باهنر» با خون خودشان مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور پیامی هفته دولت وچهارم شهریور «روز کارمند» را تبریک عرض نموده: می‌نویسد: شهیدان «رجایی و باهنر» با خون خودشان مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور پیامی هفته دولت وچهارم شهریور «روز کارمند» را تبریک عرض نموده: می‌نویسد: شهیدان «رجایی و باهنر» با خون خودشان مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آغازین روزهای شهریورماه به سرخی خون خادمان کبیر و بزرگوار عرصه علم، ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین شده است؛ شهیدان والامقامی که با خون خودشان مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

این شهدای والامقام بزرگ دولتمردانی بودند که برای همیشه به تمام دنیا ثابت کردند که در اوج قدرت می‌توان ساده زیست و تمام همت خود را برای خدمتگزاری به مردم گذاشت.

کانون بسیج اساتید و بسیج اداری و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد هفته دولت وچهارم شهریور «روز کارمند» را خدمت دولت جهادگر و انقلابی و رهبر عظیم الشأن و عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و کارمندان خدوم، تبریک عرض نموده؛ توفیقات روز افزون دولت مردمی تحت رهنمودهای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستار است و یک عرصه مهم جهاد تبیین را شفاف‌سازی عملکرد دولت و آینده پیش‌رو بویژه برای دانشجویان می‌داند.

 

انتهای پیام/