گزارش شبکه اصفهان در گفتگو با معاون افکارسنجی بسیج اساتید استان اصفهان؛

غرب را از غرب رفته‌ها باید پرسید/روایت استاد اصفهانی از انتخابات زورکی در انگلستان

محمد میرزایی حیدری معاون افکارسنجی بسیج اساتید استان اصفهان از سال‌ها زندگی، تحصیل و تدریس در انگستان روایت کرد و گفت: به علت شرکت نکردن در انتخابات در این کشور به دادگاه رفته است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان‌؛ دکتر محمد میرزایی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از سال‌ها زندگی، تحصیل و تدریس در انگستان روایت می‌کند.

محمد میرزایی حیدری معاون افکارسنجی بسیج اساتید استان اصفهان؛  گفت: به علت شرکت نکردن در انتخابات در این کشور به دادگاه رفته است.

میرزایی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات در کشور‌های غربی افزود: انتخابات در کشور‌های غربی اقتدار آور است و افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند از خدمات اجتماعی محروم می‌شوند.

معاون افکارسنجی بسیج اساتید استان اصفهان گفت: به دانشجویان آموخته ام برای عبور از مشکلات باید تلاش کنند و این دانشجویان همزمان با تحصیل شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی کرده اند.

دکتر میرزایی افزود: بخشی از دشمنی غرب علیه ایران شامل حق اشتراک تلویزیون بی بی سی برای مردم انگلیس و رایگان بودن بی بی سی فارسی برای مردم ایران است.

انتهای پیام/