فراخوان نهضت استادی بسیج اصفهان برای مشارکت استادان بسیجی در امر خداپسندانه اهدای خون

با توجه به اعلام سازمان انتقال خون اصفهان مبنی بر اینکه  ذخیره خون استان به کمتر از چهار روز رسید؛ از اعضای بسیج اساتید استان اصفهان برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان با توجه به اعلام سازمان انتقال خون اصفهان مبنی بر اینکه  ذخیره خون استان به کمتر از چهار روز رسید؛ از اعضای بسیج اساتید استان اصفهان برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد.

 

در این فراخون آمده است:

مَنْ أَحْیَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِيعًا

اهدای خون، که از آن به عنوان اهدای زندگی دوباره به نیازمندان خون مثل بیماران خونی، کودکان و نوزادان مبتلا به کم خونی و مجروحان سوانح رانندگی و بلایای طبیعی یاد می شود از اعمال ارزشمند و انسان دوستانه برای نجات جان همنوعان است.

نهضت استادی بسیج اصفهان با توجه به اعلام  روز شنبه ۲۸ بهمن ماه سازمان انتقال خون اصفهان مبنی براینکه ذخیره خون استان در زمان حاضر با ذخیره یکهزار و ۵۴۳ واحد برای چهار روز و کلانشهر اصفهان به ۷۷۲ واحد برای ۲.۴ روز رسیده درحالیکه حداقل استاندارد ذخایر خونی، هشت روز است؛ از تمامی اعضای محترم سازمان بسیج اساتید استان دعوت می نماید در راستای مشارکت‌های اجتماعی و با توجه به نیاز مبرم سازمان انتقال خون استان برای اهدای خون اقدام فرمایند.

انتهای پیام/