در راستای طرح مسجد محوری بسیج اساتید کاشان؛

مراسم دعای کمیل و سخنرانی پیرامون استفاده صحیح از گوشی ویژه نوجوانان در امام‌زاده ابراهیم (ع) کاشان

مراسم دعای کمیل و سخنرانی پیرامون استفاده صحیح از گوشی ویژه نوجوانان با همکاری هيئت امنای زیارت امامزاده ابراهیم علیه السلام کاشان و بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان پنج شنبه شب در حرم امام‌زاده ابراهیم علیه السلام کاشان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،  مراسم دعای کمیل و سخنرانی پیرامون استفاده صحیح از گوشی ویژه نوجوانان با همکاری هيئت امنای زیارت امامزاده ابراهیم علیه السلام کاشان و بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان پنج شنبه شب در حرم امام‌زاده ابراهیم علیه السلام کاشان برگزار شد.

همکاری بسیج اساتید در راستای طرح مسجد محوری است که در این مراسم دعای کمیل با  نوای استاد بسیجی آقای دهقانی برگزار شد. همچنین غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص استفاده از گوشی تلفن همراه توسط نوجوانان سخنرانی و بر این که والدین باید برای استفاده از گوشی توسط فرزندانشان محدویتهایی داشته باشند و اجازه ندهند بیش از دو ساعت در شبانه روز زمان فرزندان در گوشی تلفن همراه بگذرد؛ زمانی هم که از گوشی استفاده می‌کنند بهتر است بصورت نشسته باشد.

حسنی مقدم در ادامه به کتابها و منابعی هم که می تواند به والدین و نوجونان در استفاده صحیح از گوشی تلفن همراه کمک کند؛ اشاره کرد.

انتهای پیام/