مراسم روز بسیج اساتید کاشان همزمان با اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید سراسر کشور‌

در سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران؛ همایش روز ملی بسیج اساتید همزمان با اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید سراسر کشور‌؛ امروز در تالار علامه محسن فیض کاشانی(ره) با عنوان " در امتداد چمران " برگزار شد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، در سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران؛ همایش روز ملی بسیج اساتید همزمان با اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید سراسر کشور‌؛ امروز در تالار علامه محسن فیض کاشانی(ره) با عنوان ” در امتداد چمران ” برگزار شد

در این مراسم  که با قرائت قاری ممتاز قرآن و پژوهشگر برتر دانشگاه کاشان  و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، آغاز شد جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کاشان و آران و بیدگل و نطنز و بادرود  و همچنین جمعی از مسئولین شهرستان از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان؛ امام جمعه نوش آباد؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان؛ فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان حضور داشتند.

 

سخنرانی امام جمعه کاشان، مسئول  کانون بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان؛ اجرای تواشیح گروه صراط – سخنرانی عضو هیئت مدیره گروه دانش بنیان بهیار صنعت – و تقدیر از اساتید نمونه بسیجی شهرستان‌؛ مهمترین بخش‌های همایش امروز بود.

در ابتدای همایش  غلامرضا حسن مقدم مسئول بسیج اساتید کاشان ضمن خیر مقدم گویی محضر میهمان این همایش به تشریح فعالیت های بسیج اساتید کاشان پرداخت و گفت: آنچه مهم است در حال حاضر باید ببینیم مطالبات رهبری از ما چیست؟ و وظیفه ما اساتید دانشگاه‌ها در تحقق این مطالبات چیست؟

وی عنوان کرد: بعنوان استاد بسیجی برای تحقق شعار سال؛ ضمن آگاه سازی دانشجویان، با رویکرد حل المسائلی عملا در بخش صنعت حضور داشته باشیم و هم آرامش بخشی به دانشجویان ونشستن پای صحبت این عزیزان خصوصا حضور در خوابگاه‌ها و پاسخ به شبهات  آنها اهمیت زیادی داردو.

وی  نقش آفرینی در جهاد تبیین، ترویج ایمان و امید در دانشگاه و جامعه خصوصا در اجرای طرح ارتباط استاد بسیجی با مساجد؛ شرکت فعال در اردوهای جهادی بسیج اساتید و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین در موضوع بحران جمعیتی کشور را مورد اشاره  و تاکید قرار داد.

انتهای پیام/