طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان؛

معارفه سرپرست کانون بسیج اساتید مرکز آموزش عالی شهرضا

دکتر حامد باقری عضو هیات علمی گروه مکانیک مرکز طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان بعنوان سرپرست کانون اساتید مرکز آموزش عالی شهرضا و در مراسمی با حضور جانشین سعید مسینه جانشین بسیج اساتید استان اصفهان منصوب و معرفی شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان؛ سرپرست بسیج اساتید این مرکز صبح روز شنبه ۱۴ مردادماه با حضور سعید مسینه جانشین بسیج اساتید استان اصفهان، ریاست، اعضای هیات علمی و کارکنان مرکز معرفی شد.

در ابتدای این مراسم دکتر عبدی رئیس مرکز مسئولیت خطیر استادان بسیجی در علم اندوزی و افزایش اقتدار کشور در سطح ملی و بین المللی را حائز اهمیت دانست و افزود: اساتید بسیجی ما باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و بصیرتی به عنوان الگو باشند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری و جهاد تبین گفت: اساتید بسیجی باید برنامه برای تولید محتوا و تغذیه فکری متناسب جهت همکاران و دانشجویان داشته باشند .

در ادامه سعید مسینه جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها گفت‌: یکی از ماموریت‌های بسیج اساتید مباحث علمی و پژوهشی عنوان شده و ایشان بر تاثیر بسیار مهم نقش اساتید در مبنای فکری و اعتقادی دانشجویان تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: استان اصفهان با تلاش اساتید بسیجی از نظر عملکرد رتبه اول را در سطح کشور دارد و خیلی از الگوهای اجرا شده در سطح کشور از استان اصفهان گرفته شده است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان ضمن تاکید بر تشکیل جبهه علمی فرهنگی شهرستان شهرضا توسط بسیج اساتید گفت: با همکاری دانشگاههای شهرستان می‌توانید فعالیت های مشترکی در حل مشکلات شهرستان را انچام دهید.

انتهای پیام/